Det gör mig alldeles varm i hjärtat!

Hejsan alla glada! (och ledsna med såklart.)

Imorse när jag vaknade var jag sjukt nervös för praktiken, jag ville verkligen inte åka dit.
Men så körde mamma mig dit!
Det var bara två personal där, alla barnen hade redan åkt till skolan.
Det kändes faktiskt skönt! Att hinna vänja mig lite vid alla nya intryck innan jag tar itu med att träffa barnen.
Jag är med barn 14-16 år. Så ganska nära min egen. Men det kommer gå bra :).

Jag var med en tjej och handlade, och det blev mycket mat kan jag säga! Ojojoj..
Efter ett tag så kom en pojke hem från skolan och han började genast flirta, han är tydligen den stora charmören där! Jättesöt var han :) . Jag följde med en personal och honom ut på promenad.
Jag gick bredvid rullstolen och så sträcker han ut handen och jag tar tag i den och så går vi så.
Den känslan, att känna en liten hand i sin. Den här killen har aldrig tidigare ens sätt mig men är ändå så öppen och glad mot en. Det gör mig alldeles varm i hjärtat!

Efter vi varit ute så satt vi på "Hjälp jag är en fisk" och så kollade vi på den!
Jag fick sluta vid halv 2, så hann inte träffa de andra.
Men imorgon får jag göra det! Jag börjar nämligen redan klockan 07.00. Så det blir att åka härifrån 06.20!
Önska mig lycka till med det, haha.
2007-09-17 @ 15:25:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

visst ÄR den ! så grymt mysig :)
men du, så skönt att de givk bra nu då :D !

2007-09-17 @ 17:46:33
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback