det kändes som att hjärtat skulle stanna!

Vem i helvete kom på att göra en film som Saw?
Var deras mål att skrämma tittarna till döds?

Jag har aldrig sett den tidigare och nu förstår jag nog varför.
Min instinkt sa åt mig att hålla mig borta.
Men ikväll kunde jag inte det längre..

Jag satt mig framför tvn och började kolla på den.
Jag höll på skita ner mig flera gånger.
Det kröp i hela kroppen på mig och det kändes som att hjärtat skulle stanna!

Det var inte kul alls.
Det gör jag aldrig om.
2007-09-22 @ 01:21:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

fy fan, saw ger en nästan ångets för livet =/
har du sett hostel ? om inte, gör det inte heller!!! den är värre än saw, å då snackar vi FÖRJÄVLIGT HEMSK!!!!! :P

2007-09-22 @ 14:00:00
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback