Det var inte svårt, men inte mindre läskigt för det.

Jag har inget att skriva just nu.
Det är för mycket som händer runtomkring just nu.
Jag orkar inte tänka..

Om en timme ska jag till praktiken.
Idag är jag där på kvällen också. Det betyder - Ta hant om barnen hela kvällen!
Visst, jag gör ju ingenting själv. Jag har alltid min handledare med.
Men jag får fortfarande testa på saker, det är lite småläskigt när man aldrig gjort det tidigare.
Som igår. Då fick jag koppla i sondmatning i magen på en kille.
Det var inte svårt, men inte mindre läskigt för det.

Jag känner mer och mer att det här yrket inte heller är något för mig.
Men jag är bara sjutton, behöver inte bestämma mig än.

Jaja.
Nu ska jag gå och andas någonstans!
2007-09-19 @ 13:19:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback