En kväll i högt tempo

Hejhej!

Idag har jag hållit igång hela dagen, är helt slut kan jag tala om!
Jag var som sagt på hockey idag. Fick med mig älsklingen också :).
Iallafall så vann Hammarby (brorsans lag) med 9-6 mot Nynäshamn! :)
Det känns lite konstigt. För förut hejjade vi alltid på Nynäs då han spelade där under några år!
Och att vara i ishallen som vi ser som "hemmaplan" men att vi är med bortalaget, ja. Lite förvirrande, haha.
En kille i bajen fick en tackling in i sargen så att axeln hoppade ur led. Aj aj aj.
Han fick åka iväg till sjukan han. Hoppas allt gick bra där!


På jobbet sprang jag som en stucken gris. Så himla mycket folk, men åh så kul :)


Nu ska jag kolla på Hitch :)
Skriver något senare..

image645

2007-09-02 @ 20:56:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Julia

Svar: Jaha, såpass? :P
jajamensan, jobbigt. nej det gillar vi inte.

2007-09-02 @ 21:29:40
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback