IQ-badboll

Jag gjorde nyss ett IQ-test som jag hittade hos Tobias.
Jag fick bättre resultat än jag trodde.

Jag förstår inte ens vad det är jag ska göra.
Blir bara helt yr och förvirrad.
Varför ska IQ-test vara så komplicerade för?

Här är iallafall mitt resultat:

Totalresultat: 105
Resultatkategori: Genomsnittlig

Reslutat på;
Ordtest: 112,7
Performancetest: 93,9
Bildfrågor: 13
Frågor om ordförråd: 15
Minnesfrågor: 10
Relationsfrågor: 14
Matematik: 15

(Jag vet inte hur man läser av det eller vad som var maxpoäng, så skriver bara ned mina resultat.)

Förmåga till abstrakt tänkande: Förväntad
Ordminne: Förväntad
Symbolminne: Svaghet
Förmåga till verbalt tänkande: Förväntad
Matematisk förmåga: Förväntad

Som sagt, jag fattar ingenting av såna här IQ-test.
Jag bara gissar och chansar hej vilt på det mesta.

Men helt dum verkar jag ju inte vara..



2007-09-22 @ 02:10:22 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

tja! ´vilket kul test, jag fick 124 i totalresultat (resultatkategori:hög ) ^^, status! ;D

2007-09-22 @ 19:43:50
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback