Jag känner mig inte redo för det, inte än.

Jag har varit dålig med uppdatering nu i helgen pga att jag varit och är sjuk.
Dagen har gått åt till att sega framför tvn och även en del spelande då jag inte var allt för yr.
Men nu börjar det kännas bättre iallafall, hostar bara en himla massa, menmen.

Imorgon är det praktik dåra.
Jag känner mig inte redo för det, inte än.
Om några veckor hade det nog sett annorlunda ut.
Jag är nervös, just för att jag ska "jobba" med handikappade barn.
Jag vet inte riktigt hur man ska bemöta dem. Som vilka små barn som helst? Eller måste man tänka på något speciellt?  Jag är säker på att de kommer berätta allt sådant, men ändå. Det är lite nervöst!

Är det någon av er som har någon erfarenhet av detta?

Hoppas på det bästa.
Helst av allt skulle jag vilja vakna imorgon och åka iväg till tryggheten i skolan!
Inte sätta mig på en buss och åka till ett otryggt ställe där jag itne känner någon!

Aja, nog om det.
Det kommer gå bra!

Nu ska jag kolla på Zozo om jag får bort lillfjanten från tvn!

2007-09-16 @ 19:58:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: sanna

Ja verkligen.. skuldkänslor är en del av livet..
jag drabbas ofta av skuldkänslor...
Berätta om Zozo

2007-09-16 @ 20:35:53
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: linn

jag känner igen kännslan, brukar vara skitnervös för mina första prao dagar=S
men egentligen oroar man sig bara i onödan...de går säkert hur bra som helst=)

2007-09-16 @ 22:54:53
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback