Jag säger att det var svanskotan som pajjade, lättare så.

Jag får så jäkla ont i svanskotan när jag sitter länge.
Visst det får väl de flesta, men såhär ont hade jag aldrig tidigare, det gör så ont att jag vill skrika högt!
Anledningen till detta är..

För två år sedan, 3 dagar innan jag började nian så hoppade jag och en kompis tian (hopptorn). Mitt livs misstag, hamnade fel när jag landade och liksom röck till under vattnet. Det var den värsta smärtan jag varit med om.
Jag kunde inte sitta eller ligga. Så efter några dagar så var jag och röntgade, det var riktigt jobbigt då man måste ligga i olika vinklar! SMÄRTA. Efter fick jag då reda på att jag fått en fraktur på den ryggkota som sitter precis ovanför svanskotan. Jag säger att det var svanskotan som pajjade, lättare så.

Iallafall, det tog 5 månader innan jag kunde sitta och gå ordentligt utan smärta.
Men jag kommer att känna av detta livet ut!
Jag känner av det när jag sitter länge och i vissa ställningar.
Jag känner det av vissa väder, ganska konstigt!

Jag vet iallafall vad jag aldrig mer kommer att göra.
Precis, hoppa tian!

2007-09-10 @ 18:46:02 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Denise.

Och jag som sket ner mig när jag hoppade femman. Nu fick jag en anledning att aldrig prova på tian :)
- tack.

2007-09-10 @ 19:38:11
Postat av: mojsan

svar till Denise:
Haha, ajdå!
Varsågod ;), fast du kanske gärna vill hoppa tian? ;P

2007-09-10 @ 19:55:11
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback