Kul tidsfördriv!

Jag älskar såna här listor och jag har gjort miljoner! Men alltid lika kul :)
Den här hittade jag hos Juuliam.


1.Ställ all din musik i kö i ljudspelarn, sätt på shuffle.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.


- Hur mår du idag ?

Jag fick låna en ängel

- Vilken låt beskriver ditt humör?
Pieces

- Kommer du komma långt i livet ?
Meaning

- Vilken låt beskriver ditt framtida yrke?
The worrying kind

- Hur ser dina vänner på dig ?
Start of something new

- Hur är din bästa vän?
Given up

- Kommer du gifta dig ?
Bara för dig

- Vad är ditt livs themesong ?
För kärlekens skull

-Vad är ditt livs historia ?
Pieces of me

- Hur är skolan för dig ?
Everywhere

- Hur är din familj?
Call me when you're sober

- Hur kan du komma framåt i livet ?
When you say nothing at all

- Hur kommer imorgon att vara ?
Bumbibjörnarna

- Vad är det bästa med dina vänner ?
Snart tystnar musiken

- Vad finns i lager för nästa vecka ?
Graduation (friends for ever)

- Vilken sång beskriver dig mest ?
Looking for freedom

- Hur är det med ditt liv ?
Everlong

- Vilken låt spelades när du föddes?
Let me entertain you

- Vilken låt spelas när dina barn föds?
When I'm gone

- Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Never again

- Vem sjunger då?
My chemical romance

- Hur ser världen på dig ?
You are loved (don't give up)

- Kommer du ha ett lyckligt liv ?
Boogie wonderland

- Vad tycker dina vänner om dig ?
She's the one

- Har du en djup och mörk hemlighet ?
För att du finns

- Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
Jericho

- Hur kan jag göra mig själv glad ?
Business

- Kommer jag någonsin ha barn ?
Wake me up before you go-go

-Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
Changes

- Vad är några tips till mig ?
Happy together

- Hur kommer jag bli igenkänd ?
Eiffeltornet

- Vad är min danssång ?
All that I know
2007-09-02 @ 23:34:14 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback