Lite kan göra mycket

Hej kära bloggare!

Puh! Nu är jag klar i mitt rum efter att ha rensat och flyttat massa saker!
Men jag är nöjd med hur det blev, ingen stor förändring, men lite kan göra mycket :).
Pappa bytte ut mitt element mot en nytt idag också, skönt med ett fungerande element!

Jag har varit på jättebra humör idag, allt tack vare älsklingen <3
Vi var som sagt i Haninge där han handlade lite grejer, bland annat en jättesnygg tröja som jag tyckte han skulle ha ;), haha! Han har bra smak :)

På tåget in satte sig en gubbe (man), bredvid oss och frågade om det var okej.
Och sen pratade vi, eller mest han till Haninge där vi klev av.
Han berättade massa om sitt liv, sin barndom, skola. Ja massor!
Jag tycker om att sitta och lyssna på främmande människor när de berättar.

Allt som allt blev det en riktigt lyckad dag :).
Och imorgon är det jobb, men det är bara en dag så det kommer gå asbra :).

så, vad har ni gjort idag? :)
2007-09-08 @ 19:00:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

Jag har vräkt i mig ostbågar och sett på disney´s "jump in" . =)
Det går väl sådär i skolan... Har hunnit skriva ett prov och ett till kommer till veckan, det tar liksom aldrig slut! Hur går det själv? =)

2007-09-08 @ 20:32:20
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback