Ni ska få en bild på hur otroligt jäkla skön jag är imorgon ;)

Hade ingen aning om att jag sett Hitch tidigare så det blev en överraskning!
 Haha, märkte det efter ett tag! Jag kände igen det liksom. Men det slog mig inte förrän typ i slutet att "Jaha, den här har jag ju redan sett!" Men det gör absolut ingening, jag tycker den är  jättebra :) !


Imorgon börjar jag 13.45. Lite lyx första dagen på en ny vecka, men tro inte att jag ska vara hemma och sova och lata mig. Nej inte det. Klockan 10.00 ska jag träffa Tessan för en powerwalk! Det kommer ta ungefär en timme och efter det blir det frukost och duschning för att sedan gör uppgifter vi fick i de ämnen som vi inte har imorgon.


Nehej, nu ska jag sova min skönhetsömn!
Ni ska få en bild på hur otroligt jäkla skön jag är imorgon ;).

Ha en bra natt allesammans!


<3


Mojsan

2007-09-02 @ 23:57:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Shirl

med internationell profil menas det att vi har sammarbete med andra länder ocksså .
åh , jag kollade också på hitch ; P

2007-09-03 @ 09:33:28
URL: http://shirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback