Powerwalk

Godmorgon!

Idag blir det powerwalk igen! Och vi ska även gå igenom alla träningsstationer! Jag är grymt peppad, detta kommer bli asbra!
Nästa vecka ska jag börja träna friskis igen också, mer träning!


Idag efter skolan ska jag och Erica in till sthlm och shoppa lite :).
Jag behöver först och främst jeans och några skor! Så det ska jag köpa, jag ska inte hålla på och impulsköpa som en jäkla shopaholic som annars är min melodi, typ.
Nej, jag ska försöka blir bättre på det. Med tanke på att jag har massor av kläder som jag inte ens använt så behöver jag inte mer! Får se hur det går, jag återkommer med det ikväll.


Vad ska ni göra idag? :)
2007-09-05 @ 08:08:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback