småskitsaker

Hej på er!

Nu har jag och mamma landat hemma igen.
Ikea var faktiskt inte sååååå hemskt, men fortfarande ingen favorit.
Det kommer nog aldrig bli det heller.

Det är iallafall dötrist att titta på möblerna.
Men när man kommer till småskitsakerna så blir det genast roligare, haha.

Efter vi hade fikat där så åkte vi vidare till något centrum i närheten och kollade i lite affärer!
Och väl hemma i Nynäs så tog vi en hamburgare på fyrkanten.

Det har varit en kul dag :).
Det är bra att åka iväg med mamma, man kommer inte hem tomhänt ;).

image742

Det här fick jag med mig hem!

Två "lådor" att ha papper och grejs i, alltid bra!
En spargris, suuupersöt!
Mjuka tofflor att ha uppe i vårat hus i skolan.
Batterier.


2007-09-27 @ 14:27:09 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Julia

Svar: Jag försöker :)
Juwlig blir liksom mera jag, fashi är hela världen, alltihop. Juwlig är jag liksom.

2007-09-27 @ 14:32:42
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback