today is the day

Godmorgon!

Mwihi. Today is the day that I'm gonna meet my classmates, wonderful.
Om en timme går helvetesbussen mot Södertelje.
Paxxar för sätet längst fram, annars klarar jag mig aldrig!

Idag spelar & signerar BWO inne på Megastore vid plattan (sergels torg) klockan 17.
Jag vill dit, men inte själv och jag vet inte någon som vill komma med.
Ska fråga runt lite i klassen, annars får vi se. Om jag ens kommer hinna dit tills dess.
Men det skulle vara kul, jag tycker verkligen om dem :)

Nu ska jag fixelixa mig det sista innan jag möter Tessan!
Ha en bra dag allesammans :)
2007-09-25 @ 08:05:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Nina

hoppas du får en trevlig dag !! :D

2007-09-25 @ 12:58:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback