tom tits

Hej hej!

Nu har jag varit hemma en timme ungefär efter en bussresa på 1,5 timme.
Men med Anna som sällskap är tillochmed det roligt :),
"Nu tar du det jäääävligt lugnt!"   Haha ;P

Tom tits var okej.
Kul i början när vi sprang runt lite, men jag tröttnar ju så fort på saker eftersom det inte var direkt första gången man var där. Hade det varit det så hade det nog varit annat!
Jag och Anna gick till Södertelje C efteråt och åt på McDonalds och sen kollade vi i lite affärer.
Ett par svarta tights fick följa med hem.

Allt som allt var det är riktigt rolig dag :).

image722

2007-09-25 @ 17:36:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: MashRam

Haha! Var det verkligen så himla kul när jag sa så?
jag har sagt det till fler vänner, men ingen har blivit så road som du.

2007-09-26 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback