Vad exakt som hänt

Det är många av er som undrat vad som hänt och så.
Och ni har nog era aningar.

Tänkte ta och berätta vad exakt det är som hänt lite kort, jag tänker inte förklara något eller skriva en bibel om det.
Men om det är något ni undrar så får ni gärna fråga.
Det är så att jag och Mattias inte är tillsammans längre.
Det tog slut igår. Eller jag gjorde slut. Av olika anledningar, som ni vet lite om ifall ni läst min blogg ett tag. Annars finns det lite tidigare inlägg om det.

Så nu vet ni!
2007-09-30 @ 22:00:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej !
Ja det var det jag trodde skulle hända,en svår sak att göra men funkar det inte så funkar det inte .
Jag hoppas att du mår bra trots allt,och att du nu börjar leva livet igen jag tänker på dej och kramar dej

2007-10-01 @ 08:09:23
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Okej, det var nog kanske inte så svårt att gissa.
Ja jag mår bra även fast det är lite jobbigt.
Men jag känner att det var rätt beslut :)
:)

2007-10-01 @ 08:19:33
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: huge

Hej
Ja det är ju bara du som kan veta om det var rätt eller fel och jobbigt är det ju alltid när man gör allvar av det hela.
Men kom ihåg att inte baäa smärtan och sorgen inombords utan skriv av dej och prata med vänner för du är inte ensam.
jag känner att jag har en hel del att dela erfarenhetsmässigt med dej så som sagt tidigare du vet varjag finns .
Många långa värmande och tröstande kramar

2007-10-01 @ 12:10:06
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Ja, och det känns rätt så då är det rätt!
Jag ska försöka tänka på det. För jag är sån som bär allt inom mig.. Tills det spricker och det blir åt helvete liksom..
Ja det vet jag :), tack igen!

2007-10-01 @ 21:14:50
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback