chokladogram

image1615

När jag fyllde år så fick jag ett paket hem i brevlådan - ett chokladogram under kategorin "Buisness", alltså den dyrare varianten. Visst blir man väl glad av presenter men nu kommer vi till saken här. Vem är det ifrån? Det enda som står på kortet är "Grattis" varken punkt eller utropstecken efter, bara ett kort och gott Grattis. Sen snurrar tankarna vidare, det kan väl inte vara någon jag känner? För dem personerna vet att jag inte tål choklad. Varför vill man inte skriva avsändare? Vill personen ifråga bara slänga ut en massa pengar för att sedan inte ens få ett tack?

Jaja, nog om detta.
Jag tackar för chokladen i vilket fall.
2008-04-05 @ 11:22:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

måste väl vara en hemlig beundrare :P

2008-04-05 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback