En del av mig!

Jag har nu de senaste dagarna - Eller senaste veckan kanske man ska säga, varit på dåligt humör. Då menar jag inte lite småirreterad utan nästintill förbannad och tårarna har varit nära många gånger under dagarna. De har även runnit. Det har varit riktigt frustrerande. Jag har gubblat på vad det kan bero på men inte kommit fram till något bra. Tills idag. Då kom jag på det.
Det var meningen att det här skulle vara min sista helg på jobbet. Jag vill pröva mina vingar någon annanstans. Men jag klarar det inte, jag kommer sakna det för mycket. Jag blir förtvivlad bara jag tänker på det. Så jag har kommit överens med min chef om att jag ska komma och jobba när jag kan och vill. Så jag kommer inte sluta, utan bara dra ned på tiderna. Det känns jättebra. Men fortfarande är det som en tyngd i hjärtat. Jag kommer sakna det.
Trots att det är jobbigt många gånger att ta sig dit, helger "försvinner", så älskar jag det. Mest av allt kommer jag saknar de underbara personer jag jobbar med. Speciellt en som jag fäst mig vid lite extra.
Jag vill inte dela dem med några andra är min känsla nu. Men jag måste det, jag kan inte jobba där jämt och föralltid. Det kanske låter töntigt, jag förstår det inte själv. Men om man börjar gråta vid tanken på att aldrig mer jobba på ett ställe så måste det ju betyda något. I mitt fall att jag älskar det. Jag har ändå jobbat där ett år nu och det är klart man gör det till en del av sig själv.


Men jag kommer inte lämna dem, eller pizzerian.

Det kommer alltid vara en del av mig!

2008-04-27 @ 00:30:53 Funderingar, tankar Permalink

Kommentarer

Postat av: emma

är du kanske gravid? :D

2008-04-27 @ 00:34:15
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

jaa, jag har haft en underbar kväll, hade du det?:D

2008-04-27 @ 00:35:25
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: emma

ja, lite småirriterad (hormonsvängar) och tårar rinner utan anledning (hormonsvängar igen) . hahaha, kanske ? ;P

2008-04-27 @ 00:49:32
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: emma

vad är det för nytt jobb du tänker testa på? :)
J, får hoppas på att den kommer .. eller ;P hahaha

2008-04-27 @ 09:42:21
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback