Mojsan is back!

Tjoho på er sötisar!

Äntligen (!!) fungerar bloggen igen, eller dem gick väl tillbaka till det gamla? Fattade inte riktigt.. Men hursomhelst. Gud vad jag har saknat att blogga och framförallt läsa er inlägg, oj oj oj. Men jag har haft fullt upp de senaste dagarna så har inte direkt lidit om man säger så.

Jag svävar på rosa fluffiga moln om dagarna, den ni! Och idag är det min sista dag som 17-åring och omyndig. Det känns riktigt bra men även lite smånervöst. Är så nyfiken så jag kan spricka på vad som väntar i presenterna!!

Så, har ni haft det bra under dessa dagar?
2008-04-01 @ 16:06:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

ÄNTLIGEN :D !!!

2008-04-01 @ 19:10:59
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback