Amors pilar!

Jag har blivit träffad. Av en pil. Ni vet Amor? Han har jagat mig ett tag nu, men jag har lyckats undvikit honom.. tills nu! Jag har blivit träffad. Men det gjorde inte ont, men nog är det lite ömt.

Det enda jag kan tänka på är dig. Men vad vet jag om dig egentligen? En del, men inte mycket. Jag vill dock ändra på det, vill du? Jag vill känna dina armar kring mig, då skulle jag känna mig trygg och lugn. Inte som nu, osäkerhet blandat med rädsla för att det ömma ska börja göra ont.

Är det omöjligt att du känner något för.. mig?
Just nu blir jag helt rastlös av mina tankar, det gör mig tokig! Jag kanske borde hålla detta för mig själv. Jag tror nämligen att om man säger saker högt så blir det aldrig något. Det hela stannar då upp och försvinner. Men om man inte nämner namn kanske det inte blir så trots allt?

Det hela känns främmande.
Men ja, jag blev träffad!
2008-08-23 @ 22:22:51 Funderingar, tankar Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

kör hårt baby, du är ung och snygg och fri och kan göra vadfan som hellst <33

2008-08-23 @ 23:34:47
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback