dejt i hufvudstaden!

God morgon!

Hur är läget med er sista fredagen på sommarlovet? Visst lät det hemskt?
Idag är vädret lite ostadigt tycker jag, lite sol men lite mer moln. Jaja, får se vad det är för väder inne i Hufvudstaden för det är där jag kommer att befinna mig idag. Först ska jag träffa en grabb vid namn Linus (som jag träffade på Toxic förra veckan). Lite senare blir det även en Dejt med Ronja. Vi blir lite mer avancerade då vi ska se på bio. Vilken film återstår att se. Kom gärna med bra filmtips!

2008-08-15 @ 09:56:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: S o f i e

hancock e grym om ni vill se en actionrulle :D.

2008-08-15 @ 18:58:52
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback