"Du kan nu kyssa bruden!"

God kväll!

Sommarens sista "mördarpass" är avklarat och det gick suveränt. Nu är jag trött som jag vet inte vad, men kan inte sova nu. Ena brorsan har 2 utav sina kompisar här (Varav en är en tjej). Roligt folk dock :)

Idag har min moster 40-års fest som jag tyvärr missar pga jobb. Kan ni gissa vad hon och hennes sambo gjorde idag? De gifte sig!! Ute på deras gräsmatta, utan förvarning! Mamma ringde och jag var tvungen att prata med moster "Jaha, så du gifter dig utan mig du!" . Men jag är jätteglad för deras skull, dem är verkligen en Match made in heaven! <3

Vad har ni sysselsatt er med idag?
2008-08-09 @ 23:14:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Abi

vilken fin blogg du har! har du gjort den själv?

2008-08-09 @ 23:19:00
URL: http://abi.blogg.se/
Postat av: Antonia

sv: haha, yes! ;D

2008-08-09 @ 23:31:46
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback