fjantigt kort "bloggpaus"!


"Bloggpausen" är över. Den blev ganska kortvarig. Anledningen är att jag helt enkelt är på för bra humör just nu! Jag vill dela med mig av det. Om några timmar blir det nämligen utgång i stan med tjejorna + Linus med kompis! Jag är säker på att det kommer bli en toppenkväll. Först blir det Viperroom och sen får vi se om vi går vidare till något annat ställe.
Nu håller jag på att måla naglarna, får bli ett enkelt genomskinligt lack bara! Alltid fräscht.

Vad gör ni ikväll?
2008-08-22 @ 17:49:07 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Det känns som en rutin att komma in och berätta vad man ska göra om dagarna/kvällarna. Hahhaa, ikväll blir det slapp och sex and the city. Jobb imorgon ju.. :P





Ha så skoj ikväll! (:

2008-08-22 @ 17:54:58
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback