jag var mer slitz!

God morgon!

Pigg och fräsch är dagens ord! Gårdagskvällen var superbra tycker jag. Dock kom vi "försent" till telegrafen och hade då missat Slitz-tjejernas uppträdande. Men vi fick se dem ändå (låter som dem är apor på zoo), fast i privata kläder. De såg mest små och förvirrade ut! Jag var mer Slitz än dem! Jag orkar inte sitta och berätta om kvällen, men det var kul! Jag hade kul med mina underbara tjejer <3

Idag är det regnigt och grått. Jag ska jobba 16-20 på pizzerian. Undra hur många från igår som kommer och bakiskäkar?!
2008-08-17 @ 12:58:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

haha, ;P "jag var mer slitz än dem!" .. då är det illa om de kallar sig för slitzbrudar och någon som inte är slitzbrud är mer slitz xD hahaha ..

2008-08-17 @ 14:34:10
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback