23 december!

Så var det dagen före julafton. Är det bara jag som tycker att det var jul precis? Tiden har gått galet fort och julkänslan finns inte här för fem öre. Det kan ha med att marken är lika snötom som mitt rum! Kanske att det går för fort och att jag faktiskt jobbar imorgon. Men jag tror att julkänslan kommer komma imorgon när jag får sätta mig och andas. Jag ser iallafall fram emot morgondagen.

Imorse var det inte roligt att gå upp kan jag tala om. Halv sex ringde klockan och jag låg kvar i sängen ett tag, men sen var det bara att skynda på med kläder och sedan sätta sig i en kall bil och köra till jobbet. Men annars har det gått jättebra idag. Vi var klara snabbt trots kaoset. För lite personal och sånt tjafs. Imorgon kommer tempot vara riktigt högt!

Hur har eran dag varit?

2008-12-23 @ 15:02:23 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej My

Länge sedan jag skrev men jag läser varje dag ,vill bara gratulera till din stora kärlek som du verkar nu har träffat en god jul och ett gott nytt år HUGE

2008-12-23 @ 15:05:42
Postat av: Louise

MIn dag har varit rätt lugn, men tiden har bara sprungit iväg. Undra om det kan vara så att man längtar så fruktansvärt mkt tills morgondagen att tiden rusar iväg. Jag gick ju upp alldeles nyss kändes det som.. hahah! :)



Jag är avis på dig som får jobba, fast inte att gå upp så sjukt tidigt ;) hahahah!

2008-12-23 @ 15:50:52
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: mojsan

Huge - Tack så mycket :)



God jul och gott nytt år!

2008-12-23 @ 16:03:07
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: lisa

jag gick också upp halv sex imorse och bilen var iskall som jag satte i mig. sen ska jag också jobba imorgon :p haha. mycket vi har gemensamt ;)

2008-12-23 @ 21:37:07
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback