En liten lista att fördriva tiden med!

Är du bisexuell? - Nej.
Favoritdricka? - Cola eller Vanilla Sky ;)
Vem skulle du helst av allt vilja ha sex med precis nu? - Linus <3
Vad var det sista din mamma sa till dej? - "Åh synd om dig vaaaa!"
Har du någonsin varit kär? - Ja, är det nu.
Vad drömde du inatt? - Att Linus hade feber, hah.
Favoritlåt just nu? - Hmm, vet inte riktigt.
Favoritperson just nu? - Linus <3
Ångrar du något du gjort idag? - Nej men jag ångrar att jag inte tog en sväng med bilen.
Är det coolt att vara oskuld? - Varken coolt eller ocoolt.
Sitter du hellre hemma än att vara på fest? - Beror på humör och sånt.
Gillar du någon kille/tjej especially nu? - Oh ja!
Om så, vem? - Linus såklartis!
Hur vill du dö? - Jag ska bli 112 år och på den dagen ska jag ringa "112" och säga "Nu dör jag!" och så ska dem hitta mig med öppna ögon.
Hur länge sedan var det du sist snackade med din bästis i telefon? - För länge sen.
Vad sa ni till varandra? - Inget minne av.
Tycker du om din skola? - Njaaa..
Vart bor du? - Nynäshamn.
Vem var det länge sedan du träffade som du saknar? - Ronja!
Din klädstil är..? - Som de flesta andras?
Är du omtyckt? - Det hoppas jag!
Trevligase konversationen på msn? - Don't know!
Timmar är för dej? - Onödiga!
Har du tröttna på listan? - Haha nej, tycker om listor ;)
Sista frågan nudå, om du fick kasta en muffins på någon i din "vänner-lista" på bdb, vem hade det varit då? - LOUISE!! ;)

2008-12-10 @ 22:06:10 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback