Första dagen på julmånaden!

Första december idag då och jag börjar med att säga grattis till min kusin och min mosters man som fyller år idag :).
Tänk vad härligt det skulle vara om snön kunde komma första december och sedan stanna kvar till en bit in på januari. Då menar jag riktig snö, ingen fjantsnö som knappt täcker marken! Vit, tjock och kramgo snö.


Imorse när jag kom till busstationen så sa en gubbe;
"Dig måste ju killarna stå i parad för. En sån stilig tjej, det är ovanligt att se!" .
Haha jag visste inte hur jag skulle reagera. Blev ju glad, men samtidigt kändes det bara konstigt som det alltid gör när man får komplimanger av främlingar. Haha, men det gjorde en bra morgon lite bättre.
2008-12-01 @ 14:03:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Jag skulle bli livärdd och springa xD

2008-12-01 @ 14:05:25
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Marie

naw vad sött :)

nä usch för SNÖ :|

2008-12-01 @ 18:18:05
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback