Förvirrande tider!

Nu har min man åkt hem till sig och jag sitter här och tänker på hur jävla underbar han är. På hur bra han får mig att må. Ord kan inte beskriva det jag känner, helt crazy!

Ja jag kanske ska berätta lite kortfattat om min helg (tänkte jag säga) men så kom jag på att det faktiskt är tisdag idag. Mina dagar är helt huller om buller under lov, jul, jobb.. Ja man blir rent förvirrad! Men i vilket fall som helst så stod filmkväll på schemat igår. Tillsammans med min man, Erica och hennes man och Antonia som stod för lägenhet och goda tacochips (Förlåt, Tortillachips!). Det var en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap!


Antonia, Erica & Jag 2007
2008-12-30 @ 21:41:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

haha många män blir det :P

2009-01-06 @ 17:27:31
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback