I want your soul


Hur är det med er idag?
Jag sov jättebra och vaknade helt utvilad när klockan ringde vid tio. Jag kommer inte ens ihåg vad jag drömde, så bra sov jag.

Idag ska jag ta med brorsorna för att köpa julklappar. Det blir bara här i centrum för jag börjar jobba klockan fyra. Det ska bli jätteroligt faktiskt. Ser verkligen fram emot det! Jag slutar 22 och då ska jag bara åka hem och sova för att börja jobba imorgon klockan NollSjuNollNoll!

Nu ska jag börja göra mig klar, ha en bra dag!
2008-12-22 @ 11:11:15 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Ååååh, fan vad kul. Jag vill också jobba!

Fast egentligen inte, för alla mina favoriter är borta. Två har gått bort, en har flyttat till ett annat boende och en är kvar.



Den ena av mina favoriter gick bort i början av december, och idag hos läkaren... så såg jag en tavla av min favorit som gick bort först. Fy! :(



Kör du massa bil nu? själv? Eller?

2008-12-22 @ 17:35:03
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback