Jag åkte piratskepp!

Idag har det inte blivit någon uppdatering alls såg jag nu. Hade inte tänkt på det, så det kan gå!

Jag somnade och sov några timmar på eftermiddagen vilket var riktigt skönt. Dock drömde jag en massa konstigt, bland annat att jag och Anna blev osams och att jag åkte piratskepp.

Nu på kvällen har jag lekt taxi åt brorsorna och sen åkte jag och Antonia en runda. Eller vi var ute i två timmar så det blev nog lite mer än en liten runda, haha! Men trevligt var det. Vi pratade massa skit och poppade Mamma Mia! Det går inte att beskriva vilket otrolig frihet det är med körkort. Ni som också har det, ni förstår vad jag pratar om! Det är underbart.

Nu ska jag skriva en önskelista (?) på mormor och morfars begäran! Det enda jag kan komma på som jag vill ha är One three hill säsong 3+4, biopresentkort, svarta ramar och ett nytt överkast till sängen! Det märks att man blir äldre, haha.

2008-12-02 @ 20:17:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: lisa

haha ja eller hur, se om man får napp ;p

2008-12-02 @ 20:35:09
URL: http://lisisa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha, ja julklappslistan är ju inte direkt lika rolig som den var förr. :P

2008-12-02 @ 21:00:52
URL: http://grablers.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har också märkt det. Man önskar sig mer praktiska saker nu, saker som man kommer ha användning för länge eller längre fram i livet.

2008-12-03 @ 17:23:37
URL: http://mashram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback