Jag är inte död!

Jag har inte gått och dött! Jag lever fortfarande, men igår så var mitt internet nere av någon anledning. Fast jag befann mig ändå inte vid datorn så det gjorde inte så mycket. Mer än att jag fick sms från Louise som underade om jag dött.

I helgen kommer det inte bli någon större uppdatering heller. Idag ska jag åka till Linus och så är jag där till imorgon. Då följer han nog med mig hem igen sen också. På söndag blir det julklappshandling med brorsorna (De är ute i sista minuten, hah).

Just det, idag var det julavslutning med show men den gick jag inte på. Var alldeles för trött och varmvattnet var borta när jag gick upp så neeej. Jag gick och la mig igen och vaknade halv 11 igen. Så himla skönt!

Men.. NU ÄR DET JULLOV!
2008-12-19 @ 11:39:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Antonia

det var faktiskt lite tråkigt att du inte var där, jag såg Anna och sökte efter dig typ hela tiden, du hade liksom lugnat ner mig lite :P

2008-12-19 @ 18:54:53
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback