"Jag ser det snöar.."

Jajamen, ute snöar det och en del stannar faktiskt kvar på marken. Nu håller jag tummarna in att det fortsätter snöa och att temperaturen sjunker någon grad. Då kan vi ha en Lucia med snö på lördag och det skulle betyda så mycket.

Idag är jag ledig, som alla andra onsdagar och jag mår faktiskt bättre. Fortfarande lite halvhängig och förkyld men jag känner att jag är bra nog för att komma ut ur huset en stund sen! Har inte varit ute sedan i söndags och det börjar klia rejält i benen.

2008-12-10 @ 11:33:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Cicci

Halkade inom din blogg =)

Vilken vacker vinterbild! Jag hoppas oxå på snö till Lucia.....är så trött på allt regn och rusk.

2008-12-10 @ 15:18:59
URL: http://cicci.påwebben.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback