Julklappsshopping så det sprakar om det!

Det var meningen att jag skulle upp med tuppen idag, men tuppen försov sig till halv nio så då vaknade jag med! (Skämt åsido..) Jag tog en varm dusch och fick koncentrera mig ordentligt för att inte börja sjunga och väcka alla. Sånt bra humör är jag på idag. Vill bara sjunga och dansa med hela världen!

Idag är det julklappsshopping med tjejerna som gäller. Vid halv elva packar jag in mig i bilen och åker sedan för att plocka upp dem en och en. Lite musik fick jag ner så nu ska det poppas på vägen. Det här kommer bli en toppendag, det känner jag på mig! Är det fler som ska ut och slåss med julklappsshoppare?

2008-12-07 @ 09:19:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag skulle ju till skånes huvudstad för att fixa de sista julklapparna med galna och mordsugna julklappsshoppare... men, förkydlningen dödade mig först. :(





hittade du några julklappar?

2008-12-07 @ 12:58:43
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback