Julklappsshopping & skridskoåkning!

Om exakt tre veckor är det julafton! Fler än jag som längtar? Det är något alldeles speciellt med den här månaden. Jag får så himla mycket bra känslor i kroppen. Både kärlek, lugn och omtanke! Julen är min absoluta favorithögtid och jag är långt ifrån ensam om det.

Idag ska jag ta mig in till Hufvudstaden där jag och Linus ska shoppa lite julklappar samt provåka skridskor i Kungsträdgården så vi får hoppas att dem fortfarande har någon is där.

Ha en toppendag!
Mot köket och vidare..
2008-12-03 @ 11:14:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Om vi längtar till julafton? EHM, JAAAA :D

2008-12-03 @ 16:44:21
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback