Så lider dagen mot sitt slut (för min del)..

Jag saknar min man otroligt mycket, trots att vi träffades igår. Det känns som att jag inte får tillräckligt med syre utan honom! Min hand saknar hans och jag saknar hans trygga famn. Imorgon kommer han hit och då blir allt precis som det ska vara <3

Med det lilla säger jag tack och hej, god natt och sov gott.
Jag jobbar 7-14 imorgon och behöver ett antal timmars sömn för att orka med. Det kanske inte låter så ansträngande att åka runt i en bil och kika in hos tanter och farbröder. Hjälpa dem med olika saker. Men det är krävande. Nu i början framförallt att hitta till de olika addreserna, lära känna personerna och tillsist att handskas med otrevliga kärringar. Det är personal jag pratar om i det fallet. Fortsätter de att vara otrevliga så kan de ju glömma att någon tar hand om dem när det är deras tur.

Oj, det skulle bli ett kort inlägg men ibland måste man få spy ur sig lite.
Sov gott på er!
2008-12-28 @ 21:30:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Hahaha.. :) Man blir så lycklig av att du är lycklig. Din kärlek lyser genom i bloggen :P **



2008-12-28 @ 21:37:49
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Antonia

du pratar inte om min faster nu va när du säger otrevliga kärringar? :O:P

2008-12-28 @ 21:37:58
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: Marie

bor du o din pojkvän långt ifrån varandra?

2008-12-29 @ 11:10:42
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback