Tidig kväll!

Jag är redan hemma från krogen. Det var inte roligt alls. Jag var inte sugen att gå ut från början heller, men sen blev det lite bättre. Jag tog bilen till Erica där vi bytte lite julklappar. Sedan bar vi oss iväg till telegrafen där jag skulle vara nykter för första gången någonsin. Det höll inte länge.. sms:ade pappa som sa att han kunde hämta bilen imorgon så jag tog en tequila och sen två drinkar. Men det blev inte roligare för det, så jag, Antonia och Erica bestämde oss för att gå därifrån. Vi tog en taxi och nu sitter jag och pratar med min man. Mycket bättre!

Jag har nu lärt mig att man inte har roligare med alkohol! Alltid något va?
2008-12-26 @ 00:26:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

2008-12-26 @ 01:09:34
Postat av: Anonym

de har jag lärt mig för länge sen ;) de är nästan roligaste för då kan man reta fulla folk dan efter för allt dom gjorde ;p

2008-12-26 @ 16:10:06
Postat av: mojsan

Anonym: Haha Det är helt sant!

2008-12-27 @ 14:32:01
URL: http://axeln.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback