Tips snälla!

Under en tid har vi (pappa) gjort om i vardagsrummet och nu är det klart. Det blev verkligen supersnyggt! Sån himla skillnad från tidigare. Jag och mamma är överens om att man vill sitta i soffan hela tiden och bara kolla på hur snyggt det är. Jag ska försöka komma ihåg att ta kort på det så att ni får se!

Idag blev det som sagt julklappsshopping och jag har hittat julklappar till i stort sett alla. Bara ett fåtal kvar och det är tyvärr de svåraste kvar. Till 2 kompisar och pojkvännen. Ni råkar inte sitta inne med lite tips?


(Bild lånad av Tessan!)
2008-12-07 @ 20:01:05 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

jag får komma förbi och kika någon dag ;D

2008-12-07 @ 21:22:03
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback