Sing a long in the car!

Hemma igen efter en trevlig och skojsig kväll med Antonia. Jag hämtade upp henne efter att jag kommit hem från stora staden och vi åkte då och shoppade onyttigheter och mat (även den onyttig!), precis som det ska vara på en lördag! Vi kollade sedan på film hemma hos henne och det blev "Hanna med H" och "a cinderella story". Nostalig, eller vadå?

Efter ett tag så bestämde vi oss för att ta en sväng med bilen och leta upp fulla människor och vi såg ett antal sådana. Vi mötte även Adde med bilen och lekte lite polis och tjyv, haha! Han skulle till telegrafen med några kompisar så jag och Antonian tog en runda till innan det begav sig hemåt.

Nu sitter jag här och fixar lite musik som jag kan ha i bilen. Vill ha lite egen musik istället för brorsornas skivor med Iron Maiden och andra gamlingrockare. Mina bilturer ska vara som en enda lång karaokestund! Sing with me sisters <3
2008-12-07 @ 01:56:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback