hemlighets-shopping!

Hej på er!

Nu är jag åter hemma efter en väldigt lång dag! Efter skolan åkte jag som redan skrivet med Anna in till Haninge och efter en stund joinade även Antonia oss. Där roade vi oss med hemlighets-shoppingen och även shopping till mig själv, fast jag inte ska. Men det går faktiskt inte att låta bli när det är reor överallt. I can't help it!

image1437

På idrotten idag var det Step Up med våran rektor, riktigt kul men jag känner att vaderna är helt slut nu. De är stenhårda och vibrerar, haha!

Har ni haft en bra dag? :)
2008-02-05 @ 19:22:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Majken

ouh, vi spelade ju skol-sm today och mitt under matchen krampade min vad sönder. haha den skakade som om man hade fäst en två ton vibrator på den!
men nja, annars har dagen inte vart så topp..
kram på dig!

2008-02-05 @ 19:29:18
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: melika

jag har haft en super bra dag, men dagen e ej slut :p hihi om man räknar med kvällen..s
jälv da? haft en bra dag?
Kramisss

2008-02-05 @ 19:56:11
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback