torsdag avklarad!

Hej på er!

Jag hoppas att allt är bra med er alla! Nu är snart ännu en praktik avklarad, bara imorgon kvar! Då kommer även en utav mina lärare och hälsar på. Jag pratade med henne precis och sa att om jag såg en förvirrad person springa runt så var det hon, haha!

Idag gick jag 7-15 och på den tiden hann vi med att åka in till Astrid Lindgrens barnsjukhus med ett barn. Vad det handlade om får jag inte säga. Men det var bara en koll och allt gick bra!

Nu ska jag läsa lite bloggar, känner att jag ligger efter i bloggvärlden!
2008-02-21 @ 16:41:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Vad bra att allting gick bra :D

2008-02-21 @ 16:44:33
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback