att hata eller inte hata!

Jag har snart inget hår kvar! Har suttit och slitit i det de senaste tre timmarna. Fyfan för svenska! Jag hatar Shakespeare. Han borde tänkt på vad han gjorde.. Att flera hundra år senare så sitter det skolelever och måste lära sig en massa om honom och den epok han levde under..

image1348

Jag skiter fullt i det som var, jag bryr mig om det som är nu!Varför ska vi lära oss om hur samhället såg ut under bla. Romantiken? Idag har vi ändå ingen nytta av det.. Eller?

Jaja, kul om man är intresserad :).

Nej, nu ska jag inte plugga mer förrän efter jobbet!
Vad har ni hittat på hittils idag? :)
2008-01-13 @ 14:49:07 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback