håltimmarnas skola!

Hej på er!

Imorse var jag dödligt trött och orkade inte skriva något! Dessutom fungerade inte internet, big chock. Iallafall, dagen fortsatte med håltimme till 13.05(!!) Kul att få reda på det när man är i skolan va? Inte det minsta, men vi fördrev tiden ganska bra med fika och promenad! Nu är jag äntligen hemma och ute skiner solen svagt !

Om en stund ska jag börja ringa runt till hela Sverige känns det som. Ska ringa runt om sommarjobb, ringa UM och körskolan. Jag har skjutit upp det alldeles för länge nu..

Hur har eran dag varit?:)
2008-01-24 @ 15:34:05 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Maria

hoppas ni hade bättre väder än oss då ni tog er ut på promenad :)

2008-01-24 @ 15:59:39
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha ;D min lillebror är elva, och har en flickvän. så du kan ju fatta hur roligt jag har de ;D haha :)

2008-01-24 @ 16:13:33
URL: http://lisisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback