hjärnkapaciteten är inte på topp

Jag överlevde första skoldagen, trots allt! Men det var riktigt jobbigt de första lektionerna, hjärnkapaciteten är inte på topp måste jag säga! På fredag har vi prov så måste egentligen plugga, men jag vill inte känna att skolan ska ta upp hela mitt liv så jag väntar med det..

Ikväll ska farmor bjuda vår familj + kusinernas på pizza! Vi ska till mitt jobb och äta, mumsigt! Känns som det blivit mycket pizzaätande på senaste tiden. Men vad gör det? Vi lever bara en gång :D.

Nu ska jag fortsätta ringa till trafikskolan som inte vill svara! Önska mig lycka till nu.

2008-01-08 @ 15:57:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

haha, jag överlevde :P

2008-01-08 @ 16:27:29
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback