Hur är din drömman?

Jag blev utmanad av Louise.

Du ska skriva hur din drömman/drömkvinna skulle se ut och du fick bestämma själv. Detta gäller både utseende och personlighet samt intresse och liknande. Sen ska du utmana så många du vill.

MIN DRÖMMAN!

Utseende:
Jag måste erkänna att är svag för brunhåriga killar med blå ögon.

Personlighet:
- Rolig. (Han behöver inte vara komiker, men han ska kunna skratta och ha humor.)
- Ärlig. (Han ska kunna säga sanningen om allt, hur mycket den än svider.)
- Tålmodig. (Jag kräver en del tålamod, tyvärr.)
- Trogen. (Han ska inte känna något behov av att vara med någon annan än mig.)
- Omtänksam. (Han ska bry sig om andra än bara sig själv.)
- Öppen för nya saker!

Intresse:
Jag har inga krav vad gäller intressen! Då mitt största intresse är shopping så ska jag inte ha för höga krav på den fronten ;).

Övrigt:
- Jag har ett stort behov att att prata i telefonen, ett sjukligt behov. Så han får gärna tycka om det han med, eller åtminstonde göra det för min skull.
- Det kanske låter som ett stort krav men jag vill vara prio 1, jag vill inte känna att allt annat är viktigare än mig. Jag vill vara viktigast för honom och jag vill känna det. 
-  Han måste acceptera mig för den jag är, han får inte på något sätt försöka ändra på mig!!
- Han får inte vara klängig eller bli sur när jag behöver tid för mig själv!!
- Han måste kunna säga åt mig ordentligt om jag gör något fel, jag behöver det!

Det är min drömman!
Jag utmanar: Emelie, Antonia, Tews & Lisa!
2008-01-06 @ 01:29:24 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Oj då, här måste jag tänka till ;)

2008-01-06 @ 01:35:30
Postat av: Fridah

vi är nog rätt lika på den fronten :)

2008-01-06 @ 01:42:31
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Anonym

KLAR

2008-01-06 @ 01:46:33
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback