i slutet bölade jag som en baby

Jag måste bara berätta det här för er. Idag hände en stor sak, för mig! Jag grät. So what? kan jag höra några av er tänka. Men det är något jag inte gjort på över 2 månader, så för mig är det en stor sak när jag normalt är en väldigt känslosam person. Jag satt och kollade på Systrar i jeans och så kom tårarna flera gånger under filmens gång och i slutet bölade jag som en baby.

Det var som att någon drog ur proppen och det forsade. Den här gången försökte jag inte stoppa det, jag lät det komma..

Det var otroligt skönt måste jag säga!
Tårarna var saltare än någonsin..

2008-01-19 @ 23:33:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Lisa

jag kan förstå faktiskt att du grät till den filmen, den är så fin! :)

2008-01-20 @ 12:42:48
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: huge

Hej My

Som jag trodde ,det skulle ta ett tag sen skulle det komma stora mängder så att det nästan blir översvämmning . Bra att du åter kan gråta likaväl som att du kan skratta kramar i massor

2008-01-20 @ 15:12:41
Postat av: mojsan

Huge - Jo precis! Men det kändes bara bra. Är inte ledsen eller något. Jag är glad och tänker fortsätta med det :)

Hoppas det är bra med dig! :)

2008-01-20 @ 15:22:03
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: huge

Hej My

Jodå det är bra med mej så bra det kan vara ,jag jobbar lite till ochfrån och så umgås jag med mina polare .
Saknar dock min fd flickvänn och skulle behöva någon att kramas med men det får gå ,så jag skickar massor med virtuella kramar och kyssar till dej och hoppas att vi kan bli sanna vänner är på bloggen och vid min msn

2008-01-20 @ 18:12:56
Postat av: Erika

Den är så bra den filmen. jag har lästy alla böckerna också! grymt bra är dom

2008-01-20 @ 18:14:58
URL: http://ikaa.blogg.se
Postat av: mojsan

Huge - Okeej, vad skönt!
Det låter mindre skönt, det låter jobbigt! Men du kommer hitta dig en annan tillslut :)

Jadå :)

2008-01-20 @ 19:44:30
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback