inte mänskligt!

God morgon!

Idag vill jag verkligen ha det där stupet. Det ska inte vara mänskligt att behöva gå upp innan klockan 07. Jag lider verkligen med er alla som behöver göra det varje dag! Det är inte mänskligt, det ska iallafall inte vara det..

Hoppas ni har sovit gott iallafall?!

När ska det börja ljusna ute? När ska vi slippa gå i ett mörket till bussen och ett mörket hem ifrån bussen?Jag vet att det bara är Januari hittils, men det känns som att det har varit höst och "vinter" alldeles för länge nu.

Nej, nu måste jag fixa iordning mig och kanske äta något!
Ha en jättebra dag!
Puss & Kram
2008-01-22 @ 06:39:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erik

Godmorgon på dig med! Nej jag instämmer i att detta inte är mänskligt... borde finnas en gräns på hur tidigt man får gå upp!

2008-01-22 @ 07:44:45
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback