Jag ska nog ta och bli religiös

Så bra gick det med att sova tidigt. Precis när jag kanske kunnat somna så hör jag vad som är det vidrigste att höra. NÅGON SPYR! Jag sätter mig spikrak upp och lyssnar, det är minsta brorsan som spyr. Låter som en fontän! Direkt vänder det sig i magen och jag kastar mig efter i-poden för att få bort ljuden.

Jag sitter som på nålar nu, vågar inte sova! Vågar inte vara kvar här, men jag har ingenstans att ta vägen. Jag ber till gudarna att det inte är något som smittar utan att det bara är för att han inte ätit bra eller liknande..

"Gode gud.. Gör så att det inte smittar".. Jag ska nog ta och bli religiös.
2008-01-14 @ 00:51:00 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback