onsdag

God morgon!

Hur är det möjligt? Jag är mycket tröttare än vad jag var igår och då har jag sovit fyra timmar längre. Jag drömde en och samma dröm i stort sett hela natten och den var inte rolig. Hoppas ni sovit bra iallafall? :)

Idag börjar jag halv 12 och har två lektioner, ska bli så skönt! Vad som är mindre skönt är att jag måste plugga idag, jag varken får eller kan skjuta upp det mer!

Nej, nu måste jag äta frukost och fixa klart mig själv!
Ha en toppenbra allesammans!

Puss & Kram
2008-01-09 @ 10:06:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

åh fan vad skönt :) vart ska du praktisera då?
jodå min dag har hitils funkat, rätt trist i skolan bara..

2008-01-09 @ 12:12:13
URL: http://marieJHk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback