pang pang!

God morgon!

Mitt internet la av helt och hållet i natt och har inte fungerat förrän nu. Jag undar vad det har emot mig, egentligen!

Har ni sovit gott? :)  Inatt drömde jag en sjuk dröm igen, denna gång att jag gick runt och sköt massa folk. Jag drömmer såna drömmar lite då och då och det känns så verkligt! Undra varför man drömmer sånt?!

Idag ska jag jobba och det känns ganska bra, ska ju prata om tider och sånt så jag hoppas att allt blir bra!
Vad ska ni hitta på denna lördag?
2008-01-26 @ 11:07:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

haha, det var kanske därför hela min klass och folk på skolan dog i min dröm? haha.. jag drömde att vissa tog livet av sig och sånt.. ;) andra bara dog, jag tror att jag har svaret. Själv var jag uppbokad på en massa begravningar..

2008-01-26 @ 11:35:51
URL: http://louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback