torsdag

God morgon!

Jag fick tydligen inte komma in på bloggen igår. När ska den sluta krångla på kvällarna? Jaja, säkert bara att vänja sig. Hoppas ni alla sovit gott, det har iallafall jag gjort! Men den här morgonen skulle jag kunna hoppa över. Mår så sjukt illa och är alldeles kallsvettig och ändå har jag duschat precis! Det händer alltför ofta nu, men förhoppningsvis går det över efter att jag fått i mig något ätbart.

Hoppas ni får en bra dag, imorgon är det fredag och allt!! :)
Puss & Kram
2008-01-10 @ 09:31:02 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erik

Det är nog för att många är inne då.. har också problem..

2008-01-10 @ 12:49:23
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback