beachen!


Hej på er!

Idag har jag varit på Nicksta ("Beachen") med Antonia hela dagen, därav uppdatering noll. Helt superhärligt!
Badkruka som jag är blev det inget dopp för mig, men Antonia tog ett hon! Mer färg har jag fått nu också!!

Nu är jag hemma själv för en vecka, så himla härligt! Ha höög musik på och dansa runt samtidigt som jag gör mat utan att någon kommer ivägen och förstör! Hur härligt är inte det?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vänta på Tessan som kommer över om några timmar, haha. Vi ska nämligen "föra" lite innan vi drar vidare till Telegrafen för en partynight out!

Vad har ni gjort idag?
2008-07-05 @ 18:01:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Therese

telegrafen , ligger inte det u nynäshamn? bor du där , har inte hängt med på var du bor :P haha

2008-07-06 @ 15:00:52
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback